مجله هواپیمایی

تور مسافرتی هواپیمایی می تواند راهنمایی مناسب برای کابران قبل از سفر جهت تصمیم گیری صحیح باشد.

مجله هواپیمایی

تور مسافرتی هواپیمایی می تواند راهنمایی مناسب برای کابران قبل از سفر جهت تصمیم گیری صحیح باشد.

توضیحاتی کامل درباره ساحل جمیرا

ساحل جمیرا یکی از بهترین سواحل دبی می باشد که هر ساله به محبوبیتش اضافه می شود.گردشگران و توریست ها در سفر خود به دبی بازدید از منطقه جمیرا به ویژه ساحلش را در برنامه های خود می گذارند.منطقه جمیرا علاوه بر ساحل دیدنیش یکی از بهترین هتل های دبی را شامل می شود که شگفتی این ساحل افزوده است.امکانات بسیار زیاد در این ساحل آن را از باقی سواحل متمایز کرده است. با ما همراه باشید تا بهتر درباره زیبایی این ساحل اطلاعات کسب کنیم.

ساحل جمیرا در یک نگاه

اگر بخواهیم بگوییم که جاهای دیدنی دبی کجاها هستند؟ بدون شک یکی از جاهای دیدنی دبی همین منطقه جمیرا می باشد.این ساحل به قدری محبوب می باشد که همه گردشگران زمانیکه چه با تور های مسافرتی و چه بدون تور سفر خود را انجام می دهند، از آن بازدید می کنند.در تور های مسافرتی معمولا دید و بازدید از این منطقه در اولیت می باشد.در این ساحل برای شما عزیزان همه جور امکاناتیچه از لحاظی رفاهی و تفریحی فراهم شده است.با رفتن به این ساحل می توانید یک تجربه بسیار خوب برای خود کسب کنید.با طی کردن تقریبا 3.2 کیلو متر در شب و روز می توانید از هوای زیبا این ساحل استفاده کنید.اسکی روی آب و بهره مندی از جت اسکی می تواند برای شما یک تجربه به یاد ماندنی بسازد.

مزیت های این ساحل عبارت اند از:

پارک

همه گردشگران زمانیکه که می خواهند به یک پارک متفاوت و محبوب بروند تا همه امکانات را داشته باشد،پارکی که در ساحل جمیرا است را انتخاب می کنند.درست است که ساحل نخل سرپوشیده از درختان نخل زیبا می باشد اما دلیل بر این نمی باشد که جمیرا از این ویژگی برخوردار نباشد.در پارک جمیرا می توانید درخت های نخل زیادی را مشاهده کنید و از دیدنش شگفتی های بیشتر این ساحل خسته نشوید.

تفریحات

می توانید از تفریحات و امکاناتی که برای گردشگران فراهم کرده اند مثل: اسکی روی آب بهره مند شوید و نهایت لذت را ببرید.

پالم جمیرا

پالم جمیرا یکی از زیبا ترین مناطق دیدنی دبی بحساب می آید می توانید سوار مونو ریل شوید و پالم جمیرا را در زیر پای خود داشته باشید.

هتل دیدنی برج العرب

می دانیم که صحبت از بهترین هتل های دبی زده شود، هتل برج العرب در 3 جایگاه اول می باشد.اقامت در این هتل هزینه زیادی را در بر میگرد و بهترین کار این است که از این برج فقط دیدن کنیم،چراکه هزینه سفر به دبی به خودی خود بالا می باشد.به یاد داشته باشید که ویژگی های ساحل جمیرا تمامی ندارد، پیشنهاد می شود در وبسایت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند برای کسب اطلاعات بیشتر مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد